Ännu ett avsked!



Snacka om att ha skämt bort den här bloggen med uppmärksamhet idag. Kan ej tillåtas bli en vana, tyvärr. För hur skulle jag annars hinna med att ha ett liv? Ett liv i verkligheten alltså.

Var hemma hos Clara innan. Ännu ett år var det dags att säga hejdå. Denna gången var det betydligt mer smärtfritt iallafall för nu ska hon till Kenya och jag ska till London. Skillnaden förra gången var att hon drog till Frankrike och jag blev kvar.
Fler och fler avsked tycks det bli. Själv är jag bara kvar två och en halv vecka trots att jag försatt mig själv i ett "men det är lång tid kvar"-läge. Dags att vakna nu, Daniel!

Undrar faktiskt lite hur det kommer att kännas när man väl flyttar. Är det bara roligt eller är det som jag fruktar, obehagligt och läskig precis som när jag flyttade till Lund? För om det är så känns det lite deppigt.
Verkligen glad som har Kajsa med mig. Och verkligen glad att en del av de andra också ska flytta till London.
Nu lider sommaren mot sitt slut. På riktigt. Imorgon börjar förresten kidsen i Simrishamn skolan. Deras sommar är definitivt slut.


Hejdå fina vän! Vi ses nästa år igen.
Har varit en fin sommar med goda happenings som Amy Winehouse-tributen t.ex.

http://danieljeremiah.blogg.se/2011/july/utkast-juli-24-2011.html#comment


Förresten, jag laddade ner den här "OldPhotoPRO"-appen till mobilen idag. Rätt rolig för det känns egentligen lite fel att man får en vintagekänsla när man kollar bilder och framförallt på något så modernt och futuristiskt som en dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0