Bringing a friend

Idag har jag ännu en gång konstlat och lyckats sova bort en halv dag.
I slutändan lär det nog vara värt det eftersom jag ska till Cobenhavn ikväll och riva loss.
Är inte det helt fantastiskt så säg? Längesedan man var där nu. Ett år sedan tror jag.
Köttbyn (och detta är inte något påhittat namn utan det heter literally så)! Här kommer jag!

Annat att berätta är att jag ska ha en svensk vän med mig till London. Jag och Kajsa aka Kaj ska leva det ljuva livet och förhoppningsvis träffa mycket kul folk. Tanken är att vi ska bo tillsammans också.
Jag ska ju iochförsig gå i skola så hur mycket fest det blir vardagligt är frågan men Kaj ska ju jobba så antar att synken borde fungera allt till trots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0