Celines lekande ben

Hann vara produktiv nu såhär på kvällskvisten trots att det varit en riktig slacker-dag.
Som jag skrivit om tidigare så började jag, Celine och David filma till ett litet kortfilmsprojekt i början av sommaren. Detta har fått stå helt stlila nu hela juli men fick ett infall att påbörja det litet idag så det gjorde jag.
Började med redigering och satte även ihop en slarvig preview som jag hade tänkt visa här på bloggen men självklart gick det inte att ladda upp på mitt youtube-konto. Djävligt typiskt faktiskt.
Så istället valde jag att ladda upp en femsekunders shoot på Celines ben och fötter som "leker" på en trottoar. Inte vad jag hade tänkt mig. Förhoppningsvis ska det inte bli några problem att ladda upp det färdiga resultatet så småningom.



Lyssnar för övrigt på Amy Winehouse dubbelskiva "Frank & Back to black" just nu. Hon var inte dålig den där Vinhus-tjejen. Synd bara att hon är så ooriginell att hon väljer drogvägen. Då går det som det gick för henne. Iallafall i sjukt många fall. Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0