En bild som gör en rättvisa?

Det var på tiden att byta header och bakgrund. Inte för att den förra blev särskilt långvarig men det är aldrig fel med förändringar. Eller jo, dumt sagt, det kan det faktiskt vara.
Skönt är iallafall att slippa få ont i huvudet så fort man ser bakgrunden (den svartvitrandiga gick mig på nerverna tillslut).

Vad tycker ni om bilden jag skapade till profilbild? Gör den mig rättvisa?



Det är fint väder igen iallafall! Alltid något att hurra för.
Läste en uppdatering på facebook innan "Sommaren har återvänt, må den vara långvarig". Peppar peppar ta i trä, skulle jag vilja säga. Förväntar mig inget mer av sommaren nu. Vill inte bli besviken.

På väg att vända tillbaks dygnet är jag också. Inte illa alls. Gick dock och lade mig vid klockan sex då jag satt som klistrad vid klass-montaget (se nedlägget nedan). Vaknade vid elva och har bestämt mig för att inte sova förrän ikväll och då göra ett seriöst försök att lägga mig vid tolv. Imorgon åker jag nämligen tillbaks till Lund tidigt så det passar perfekt att börja återgå till mer hälsosamma rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0