Konsten att hinna med mycket

Dagen då man pressar ihop allt - idag det.
Jag måste säga att jag hunnit med en del idag till skillnad från förra veckan då jag låg och segade i soffan dygnet runt.
Hunnit med en synundersökning och provning av nya bågar. Beställda nu.
Sedan tog jag en fika på Graffiti och vidare till Ebbas Café med Ronja, Ina och Anna. Storhandling på allas vårat ICA och nu har jag nedpackning av halva lägenheten och storstädning att vänta.
Ikväll kommer Thyra och ja, det är rätt fint för då ska jag ge henne en av mina nycklar. Sambos fram till London (för kort tid tyvärr).

Vill tipsa er om att köpa låten "Ringar på vattnet" på iTunes. Pengarna går till de svältande i Afrika och line-upen på artister som medverkar på låten är ganska fet.
Petter, Daniel Adams Ray, Thosedancingdays-Linnea, Pauline, Timbuktu, Kapten Röd, Amanda Jensen är bara några av de artister som medverkat.
Lägger upp den här och hoppas folk är givmilda nog att köpa låten. Annars bör ni fråntas rätten att sitta och klaga på världssituationen och alla stackare som svälter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0