Moth's wings

Det känns bra just nu.
Jag är snart klar med bidragsansökningar till csn och är fullt medveten om att det kan vara lite sent ute men ändå nöjd.

Ännu mer nöjd är man med att utgången ikväll blir av trots att det varit många turer fram och tillbaks hela eftermiddagen. Perfekt att utnyttja sitt sommarkort nu in i det sista.
Känns som att det är lite väl tidigt att det ska gå ut på måndag. No more "gratis" åkande.
För 480kr (kostnaden för sommarkortet) så har jag nog under sommaren hunnit åka för ca 1200kr så man kan inte vara annat än nöjd. Trots det velar jag alltid huruvida det kommer löna sig eller inte.

Peppar nu med bra musik och en sjukt härlig koreografi som faktiskt gör mig uppriktigt glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0