Rain keeps fallin

Rain keeps fallin' on my head.
..och inte slutar det heller.
Jag fick en motivation-boost nyss och tänkte "djäklar vad bra London kan bli". Det är vad jag hoppas på iallafall.
En annan tanke som slog mig var att lägenheten i Lund måste städas rejält och att kranarna måste lagas. 
Härligt att man planerar så bra ibland. 
Men har ett datum nu då Thyra och Joanna ska skriva på kontrakt för boendet. 20:e juni har man alltså hyresgäster i sin fd ungkarlslya. Fast den blev visserligen snarare en sambo-lya när jag träffade Thyra så. 
Jaja, känns bra att ge över den till människor man känner. Det innebär att jag slipper ett tårfyllt farväl av den (förhoppningsvis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0