Sex månader

Det har gått fort..
Igår (söndag) var det sex månader jag och Thyra blev tillsammans.
Egentligen är ingen av oss något fan av tanken på att man ska ha speciella dagar och fira varje månad men det känns ändå lite speciellt när det gott ett halv år och man fortfarande trivs otroligt bra tillsammans.
Så för ett halvår sedan, den fjortonde februari, var jag och T ute på Alla Hjärtans dag och åt grekiskt, tre rätters.
Nu något senare är hon hemma i Sunne och jag i Skåne MEN detta får tas igen för på fredag ses vi igen och ingen kan längta mer än jag gör.

Eftersom jag vet att du, Thyra, läser min blogg så skriver jag detta till dig och är lite sådär blödig:
Jag älskar dig. Tiden flyger förbi och även om det känns som att vi träffades igår så kan jag samtidigt känna att vi varit med varandra i evigheter. Du är vacker, rolig, underbar och framförallt djävligt häftig.
Snart ses vi och det känns väldigt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0