Västernfilm - "Duell bland bergen"

Westernfilm - "Duell bland bergen".
Den såg jag idag. Var den bra? - nej fruktansvärt kass.



Som ni ser är originaltiteln "Night Passage".
Ska jag sammanfatta vad den handlade om så är det en gruvarbetare som vill försonas med sin bror, rädda kvinnor, pengar, barn och stoppa skurkar. Enkelt och fattigt.
Skådespeleriet var inget vidare heller och måste erkänna att jag har lite svårt att svälja det där med "jag-är-manlig-skjuta-folk-bongobongo"-grejen men okej, ser man en västern får man väl räkna med det.
Lite jobbigt bara att de inte kunde prata i vanlig samtalston utan att de hela tiden skrek vilket hämmade skådespeleriet ytterligare. Svagt.

Till det bra får väl sägas att hur  fjantig den än var så satt jag ju trots allt och såg hela filmen så något måste ha varit intressant men 50 och 60-tals västern blir ett "Nej tack!" framöver såvida tablåerna inte fyllts med värre skräp eller att jag inte kommer på något vettigt att göra med livet.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Haha, aa.

Tack:D

2011-08-11 @ 18:11:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

visst är den:) deras hemisda tror ja

2011-08-11 @ 21:21:32
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0