Kontrasternas år - 2011

Kontrasternas år.
Det är vad jag läst att 2011 skulle bli och det är något jag tror har påverkat hela mitt år nu.
Iallafall mitt sätt att se på allt som hänt. Det är fånigt med tanke på att det säkert är något som skrivits i en kvällsblaska som Aftonbladet eller liknande men kan ändå inte låta bli att tjusas av detta med atrologi.
Om det nu skulle vara så att det låg någon sanning i det så skulle det stämma in lite extra på detta året för mig då goda ting avlösts av onda under tolv månader.
Att jag flyttade från rena Sverige till smutsiga London kan ha varit den största kontrasten.
Inte mig emot.
Detta är inte tänkt att bli en års summering utan det väntar vi med till nästa vecka närmare nyår så beger mig nu ut i kylan för att köpa julgran och fira en minijul med min farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0