Macbook Air - ett misstag?


I brist på annat. (Kan helt enkelt inte uttryckas tydligare..)
Jag är lite konfunderad över huruvida valet att köpa en Macbook Air var smart eller inte.
Dels för att jag inte är helt säker på hur den fungerar och dels för att jag inte har tålamod att lära mig heller.
Dock har den väldigt många fina finesser jag måste börja utnyttja lite mer. Antar att det är nu jag faktiskt har tid att lära mig den. Förhoppningsvis ska jag inte bli så irriterad att jag slänger ut den genom fönstret. Vi kan hoppas.
Tänkte att jag skulle byta min bloggdesign snart igen också. Dags att göra något åt det här skrället.
Eller förnya lite.
Kan vara en god idé inför det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0