En hyffsad Jul.

Julhelgen - CHECK!
Det blev en hyffsad jul trots att "värmen" och snöns frånvaro tar bort en del av vad som kallas the christmas effect.
Blev hursomhelst Kalle Anka som jag orkade kolla på i en kvart innan jag gick och en hel del mat som blev höjdpunkten både när vi firade hos min moder och även min fader.
Julklappsutdelningen på julaftonen gick fort som attan och blev inte annat än ett stressmoment medan juldagens utdelning var något mer personlig och alla rimmen kom till nytta.
Summerat var det som sagt en hyffsad jul men inget utöver det vanliga.
Har spelats en hel del Alfapet nu också som blev ett resultat över en diskussion om spelet Wordfeud som jag fortfarande inte testat. Ska ju tydligen vara det nya svarta i mobilspelsväg.
Imorgon ska det dansas och därefter åker jag tillbaks till Lund för att få lite kontroll på mitt liv igen. Behöver komma ifrån "hemma" nu känner jag.
Blir lite för intimt och uttråkande när man ses tjugofyrasju en vecka och jag inte träffar andra människor också.
Ska hit en sväng till också några dagar innan jag åker tillbaks till London så jag hinner bli ordentligt mätt på hemmalivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0