Avslutar det ena, påbörjar det andra

Kickar igång det nya "spacet", det nya kapitlet, den nya bloggdomänen. Vad ni nu än vill kalla det.
Skrev tidigare på: www.danneep.blogg.se - en blogg inriktad på att ge en viss inblick i mitt lundaliv.

Denna gången är det tänkt att jag ska fortsätta men inom en snar framtid ur ett londoner-perspektiv.
Har ett tag kvar dock som är lite av en mellantid innan allt börjar på riktigt.

Under tiden är jag fullt sysselsatt med att koreografera i föreställningen "Mellan början och slutet", en föreställning som bygger på en av mina goda vänners texter som skrivits under några år. Denne kommer att spelas på Mårten Pers, 25 och 26 juli. Tror det blir en bra föreställning trots en låg budget.
Annars försöker jag pussla ihop allt man vill hinna med innan flytten. Ska hinna en tur till Thyra i Sunne, försöka ta dropin-klasser på Summerdrop (ett dansläger i Malmö), kontakta London Contemporary Dance School (LCDS) och söka boende, planera mitt och Inas avskedsevent, koreografera till ett jobb på Herkules Bar i Lund (kommer dock inte uppträda själv), städa ut min lägenhet innan den skall tas över, hinna ha ett socialt liv som innefattar vänner och familj. Allt detta och säkerligen en hel del till. Skall dock inte klaga. Jag har ju trots allt roligt under den tid jag gör allt detta.


Thyra.

Funderar på att byta layouten nu direkt nästan. Låter den vara kvar lite till iallafall. Kanske vänjer mig.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0