En dålig eller bra look-a-like?

Hade en väldigt trevlig kväll igår trots allt hemskt som händer i världen.
Sommar/avskedsfest hos Clara och hennes familj som flyttar till Kenya om två veckor.
Lite jobbigt var det dock att jag ätit trerätters hemma hos min mormor som fyllt år och ovanpå det skulle äta ytterligare när jag kom dit. God mat men får erkännas att jag åt av ren artighet.
Annars var det en hel drös med människor man kände igen så det var roliga återseenden, blir ju väldigt sällan nu för tiden.

 
Clara                                               Jag                                                    Kajsa

Jag och Clara fick lite av ett groteskt infall också. Vi tributade (vanhedrade kan man också kalla det) Amy Winehouse genom att spöka ut C. Fråga mig inte varför vi gjorde det, roligt antar jag.. inte roligt att hon dog utan roligt att göra och flamsigt blev det så gillar man A.W så hoppas jag att man kan ha överseende med två ungdomar som behövde ett gott skratt. Vi får hoppas att hon inte ligger och vrider och vänder sig i sin grav.
Här har vi resultatet, en blond Winehouse, mahah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0