Den där om Winter Wonderland och Assesments

Staden av alla städer.
Det är London det måste jag säga. Iallafall när det gäller att få en riktig jul-vibe för staden har tillochmed lyckats få en anti-julare som mig att kära ner mig ordentligt i julgodis och vintermarknad.
Detta kan vi tacka Hyde Park för, där "Winter Wonderland" har satts upp med skridskobana, karuseller, mat och godis-stånd och annat smått och gott.

Ja, jag sade ju att min känsla för första advent låg på nästintill noll men fick rejäl känsla för det igår när jag var där med vänner. Fick även en "Jag är så glad över att vara i London"-känsla som jag inte fått på ett tag.
Fick en känsla av vad jag har att vänta två vintrar framöver och I love it!
Lägger upp bilder på det senare.

Dagen i övrigt har varit bra trots sömnbrist.
I både balett och contemporary är det stort fokus på vår assesment (det stora provet) som är nästa vecka.
Detta innebär  en lugn helg denna veckan, rätt kost och att fokusera fullt ut i skolan.
Jag känner mer press inför uppdansningarna här än i Lund och det med rätta för vad vi presterar på uppdansningen nu avgör vilken grupp vi hamnar i efter jul vilket i sin tur kan vara avgörande för hur bra jag kommer vara efter nästa termin så det är bara att köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0