En torsdag att helst glömma.. eller kanske minnas?

Pringles-gubben. En pedofil?

Torsdagar brukar vara en dag som välkomnas då det är nära slutet av veckan och man vet att belöningen för veckans slit står och väntar runt hörnet.
Denna torsdagen har dock visat sig vara allt annat än det jag sedvanligen väntar mig.
Finns ett par anledningar till detta.

1. Jag försov mig igen och sprang som en tokdåre till tuben, i tuben och från tuben imorse.
2. Anatomi-lektionen blev en lektion i kost&hälsa istället och med dagens huvudtema kan man inte se det som annat än dagens höjdpunkt. Det var fyrtio minuters prat om bajs.. Tro mig, jag skrattade.
"It can be yellow, green, brown, black, orange and it can also be adult-coloured". Vad är adult-coloured om man får fråga?
3. Fick låta sex tåg passera innan jag kunde gå på när jag skulle hem. Knökat som aldrig förr men vad ska man vänta sig? Rusningstrafik och centralline.. fruktansvärt.
4. Födelsedagsfikan för Emilee innehöll samtal om att skaffa barn, volontärarbeten, att slå barn, hur man säger oförskämdheter på svenska, kattungar och glittriga klänningar.

Inte nog med detta så påstår Kajsa att gubben på Pringles-burken är en pedofil. Hon kan ha rätt men vågar inte komma med förhastade slutsatser.

Nu är jag helt körd i huvudet av allt för dagen och drar mig för matlagning.
Plikten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0