Lördag - återigen

Temperaturen idag? HÖG!

Eller ja, klimatet var väl inte jättehögt kanske men soligt. Måste erkänna att de tidiga höstkänslorna återkom lite trots att det närmar sig vinter. Vinter? Julkalendern? Vad blir det i år? Ingen koll.

Jag och Kajsa steg upp vid halv tolv för att käka frulle och därefter bege oss till Brick Lane där jag köpte några koftor. Rena kap.
Gick hem för att lämna av saker och sedan åka till Oxford där jag köpte ännu mer kläder. Är slut med shoppandet nu. Får vänta tills jul vilket inte är alltför lång tid.
Tog en fika på Costa också och jag fick en kaffe, en apelsinjuice, en fruktsallad och en ciabatta med ost och skinka för 2.50 pund. Anledningen? - Personalen var så sjukt förvirrade och glömde vad vi hade betalt och inte betalt så vi sa att vi skulle betala för kaffet bara och så gjorde vi det. Riktigt gött när man har flyt!

Ikväll är det fest i Seven Sisters. Håret ska duschas. Vinglasen fylls. Presenter till värdarna inköps. Sedan återstår det att ta sig dit och eventet kan börja. Ikväll ska jag drunkna i svett och dunka dunka. Det är man värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0