Den där om att få en lätt ryggskada.


Bild från festen i lördags.

De värsta dagarna i skolan under en vecka är nu över. Måste säga att det är riktigt skönt.
Men så var det ju självklart ett litet problem. Dum som jag är tränar jag på ett hopp till en koreografi jag jobbar på för tillfället och vrider mitt övre parti och det undre åt olika riktningar vilket gjorde att ryggen skrek "aj".
Nu får jag inte dansa fullt ut förrän nästa vecka och inte ens då om det inte blivit bättre.
Sonia som undersökte mig gjorde någon slags muskellösande grej med upphettade koppar vilket gav resultat. Sjukt läskigt ögonblick när jag hörde hur hon tände fyr på dem och sedan blåste ut lågan. Resultatet av det kan ni ju se nedan. Frågan är när det försvinner.
Har lite smått ångest över att inte få prestera kommande dagar men hoppas på att det blir bättre väldigt snart.
Söpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0