Den där om att tröttna på att ständigt vara bakfull.

Baksmällan 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.. fortsättning följer.

Här kommer bilder från gårdagen:




Det som skall bli sagt med det här är att förfest, utgång, fyllemat, baksmälla och destruktivitet håller till en viss gräns men börjar bli lite trött på det. Trots detta ska man ut ikväll också.
Kajsa och jag har bestämt oss för att rehaba och restaurera våra liv efter denna natten. Med det sagt så kommer vi inte sluta festa men möjligtvis hitta oss bättre tidsfördriv än att sova bort dagarna för att sedan återupprepa samma sak dagen därpå.

Ta idag som ett exempel. Vaknade upp i Turnpike Lane hos några av mina klasskompisar och klockan var då halv två. Hela dagen spenderades i ett mörkt vardagsrum med McDonaldspåsar, pommes, kebab, cola, papper och kartonger utströdda runt oss. Satt och halvsov fram till klockan fem.
Lika roligt är det att man varje gång sitter och tänker "Aldrig mer" men som jag redan avslöjat så kommer det ju bli exakt samma sak ikväll.
Behöver lite rutin igen och behöver mitt bankkort så jag slipper gå runt och stressa över att inte ha pengar.
Måndag - skolan börjar, rutinen återfinner sig. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0