Den där om att gå på inflyttningsfest och åka till IKEA

Gårdagen var var vi gärna vill kalla Epic.

Efter att ha fått ett tråkigt besked om att min plats som Student Ambassador inte kan hållas då jag inte har National Insurance number bl.a så blev jag väldigt deppig men ändrade detta snabbt genom att dra på inflyttningsfest med tvåor och treor samt folk från klassen. Första gången man verkligen fick en chans att prata med folk från de andra åren och tillbringade mesta dels av tiden kring elden de gjort upp utomhus på gården.
Inte många som sitter ute nu men man får försöka så länge man kan.

Idag åt jag världens största frulle hemma hos gänget i Seven Sisters och det var Emilee och hennes amerikanska pojkvän som lagade den. OTROLIG! Ägg, bacon, american pancakes, stekt lök mm.
Ägg är verkligen en ny craving som jag fått sedan flytten hit. Inser att det är rätt gott om man tänker bort faktum att du äter en liten pipande gulfjäderpuff.

Dagen till ära blev det mycket svenskt och IKEA stod på schemat.
Köpte hem en del saker till lägenheten och hade svenskar plus circusspace-människa som sällskap.
Lyckat. Är nöjd med nya vinglas, filtar att täcka över den lila skinnsoffan med, nya glas, fler bestick, massa ljus, badrumsmatta och toalettborste (uee).
Nu ska jag ut igen. Ännu en kväll. Sen är det söndag och därefter bara en vecka till LEDIGHET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0