Eftersläntrare på utgång som blev en hemgång.


Det här var den tappra skaran som igår skulle bege sig ut på klubb men som slutligen aldrig gick in någonstanns utan åkte till Ben.

Det finns en god nyhet och denna är att jag har införskaffat en ny kamera. Detta är en för tidig födelsedagspresent från min familj. Är sjukt nöjd med det men räds att något skall hända min nyvunna vän.

Sedan har vi dåliga nyheter. Igår var det sjukt trevligt hemma i Seven Sisters-hushållet innan vi skulle ut på klubb. Det som var mindre roligt var att vi tog bussen till Camden men där bestämde sig resterande för att de ville åka hem till Ben och festa där istället vilket vi också gjorde. Själv har jag extrema problem med att ändra planer och blev på ett dåligt humör men det gav med sig efter en stund.
När vi sedan hoppade av bussen (håll i hatten) så upptäckte jag att min plånbok var borta.
Min underbara bruna smutsiga plånbok innehållandes pengar, bankkort, studentkort, id och rubbet.
Högst troligen stulen av myskot som stod tätt vid min sida på bussen och nu när jag aldrig får se den igen så börjar mitt uppdrag att restaurera mitt liv. Införskaffa bankkonto här i London, beställa nya bankkort och ett nytt id.
Att jag är född fredagen den trettonde har gång på gång visat sig sen jag kom hit och undrar faktiskt lite när det ska sluta.

Ingen idé att deppa för ikväll är det en halloweenfest som skall gås på och min utstyrsel är fortfarande inte bestämt så därför gör jag rätt i att avsluta inlägget här och nu.




Bakismat 1.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0