Konsten att somna från stretching.

Sol i London men desto kallare.
För även om jag haft tur och sluppit mycket regn (som London är känt för) så blev det riktigt kallt idag.
Blåste gjorde det också vilket resulterade i att jag fick plocka löv och skräp från kläder och hår när jag tagit mig in i skolan.

Har inte hänt så fruktansvärt mycket nytt eller roligt i skolan tyvärr.
Fått en solo-uppgift som skall göras klar till nästa vecka. Blir en utmaning.
Varannan rörelse ska utgå från en punkt nedanför midjan och varannan från överkroppen.
Knixet är att alla rörelser ska röra sig runt en sfär kring utvalt ben inuti kroppen och man får inte använda samma fler gånger än en vilket gör att jag får lite småpanik. Den tredje, åttonde och nionde rörelsen skall utgå från två punkter samtidigt men dessa måste röra sig i motsatt riktningar kring sfärerna. Helt djäkla omöjligt och lika omöjligt att förklara.
Postar förmodligen en video här på slutresultatet sedan.

Somnade gjorde jag också. Och länge sov jag.
Skulle egentligen bara stretcha men så fort jag slöt ögonen somnade jag på stört och hade tur som hade håla för jag sov i en timme..


Fick lite sällskap med annat folk som också somnade tydligen. Tackar fotografen Shakeera som lyckats fånga mig i mitt ess.

Snart får jag och Kajsa besök här i Bethnal Green av hennes pojkvän, kille, man, soulmate, vad man nu än vill kalla det.
Läskigt. Här ska man försöka sova med de två i grannrummet och väggar tunna som is.
Blir säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0