uuunnnnsssdag.

Den där om att försova sig två morgnar i rad.
För just det har jag gjort. INTE OKEJ!
Jag måste ändå säga att om det är något jag klarar bra så är det att inte försova mig men det har jag ju då gjort nu två dagar i sträck och blir det en gång till så ser jag framför mig hur pinsamt det kommer bli.

I övrigt har det inte hänt så mycket och Filip har åkt hem nu.
Så var det bara två igen.

I lägenheten kryper det runt små myrliknande varelser som inte förtjänar annat än att dö men det är svårt att utrota dem för tippar på att de är några tusen. De är så små och smala att man knappt kan se dem så tills vidare får de vara kvar.

Kommentarer
Postat av: Anna Granström

Tänkte bara säga att jag läser din blogg med jämna mellanrum. Så jävla spännande att läsa om ditt nya liv, det är så himla långt ifrån mitt.. Jag är sjukt imponerad och stolt över dig! Massa kramar från Anna :))

2011-10-27 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0