Househunting avslutad

Inget internet, ingen uppdatering.
Har visserligen haft internet tillgängligt igår också men eftersom det är ett hotells internetmottagning så går det bara att använda en timme.

Kan berätta att househuntingen är slut nu iallafall och att vi hittat en tvåa. Området heter Bethnal Green och har tidigare varit ganska fyllt av kriminalitet men har dock blivit bra och lugnt nu.
Kontrakt är skrivet och vi flyttar in nästa fredag. Tills dess får vi fortsätta bo hos Alex, Charley och Oli.
Riktigt tur att vi träffat dem.

Var på min första musikal här i London idag och såg "Billy Elliot".
Måste varit det proffsigaste jag sett live någonsin. Pojken som spelar Billy måste vara den bästa trettonåring jag sett och då menar jag inte bara i verkligheten utan youtube också. Galet.

Dags för dusch och sedan utgång.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0