Househunting - day #1

Househunting, dag ett.
Idag har varit en väldigt givande dag och vi har faktiskt lyckats hitta en lägenhet att hyr kanske beroende på om den tredje personen jag pratat med vill ha det eller inte.
Började lite halvbra när vi kom till Kings Cross och inte visste var det kunde tänkas finnas boende.
Detta förändrades ganska fort då jag fick ett sms från min blivande klasskamrat Alex att vi kunde sova över där istället för på Hostel och att han gärna följde med och hjälpte oss hitta någonting.
Riktigt trevlig människa det där. Ser fram emot att lära känna honom bättre.
Så jag och Kajsa ska väldigt snart bege oss bort till Caledonian Road för att bosätta oss i deras vardagsrum tills vidare. Vet inte vad man kan förvänta sig utav det men blir nog bra.
Förhoppningsvis har vi ett boende tills imorgon, vilket känns skönt. Annars är det ett kvarstående problem att lösa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0