Internetcafe

Utekvall igar ocksa.
Sitter pa internetcafe nu och kan inte skriva svenska alfabetets tre sista bokstaver.
Det ar irriterande sa skriver inte langt.

Nu har jag druckit alkohol sex dagar i strack och har bestamt mig for att vanta till freshers week borjar. Inte bra att bete sig som en alkoholist redan forsta veckan i landet men maste saga att det ar latt hant nar man kan ga in i matbutikerna och kopa sjalv.

Traffade fler klasskompisar igar och vi stack aterigen till The Big Chill.
Alla ar sjukt roliga och trevliga och det marks att jag och Kajsa ar valdigt svenska for vi haller tillbaks pa oss sjalva pa ett helt annat satt an de gor har.
Har dock borjat lara mig lite brittisk sarkasm och ironi nu sa har slutat ta allt ordagrannt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0