Fimpar.

Fimp.

Något jag inte utannonserat än är att jag slutat röka. Eller jag vill i alla fall tro att jag har slutat.
Har hållit uppe i fyra dagar nu och imorgon börjar den femte icke rökar-dagen så det skall nog vara slut på nikotin och tjära. Det är vad jag hoppas på iallafall. 
Till skillnad från tidigare försök så har jag inte fuskat en enda gång nu och jag har inte heller tillåtit mig att feströka även om jag hade ett ypperligt tillfälle eller många, under fredagens fest och utgång. 
Samma sak igår då jag också begav mig på galej men bestämde mig för att rökning var helt uteslutet. 
Röksuget är på väg bort nu dock och mitt finniga ansikte börjar slätas ut och bli fint igen. 
Kroppen detoxar och inte ens en kvällscigg skulle smaka just nu. 

Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0