Hemlängtan. En gnutta.

Medger att bilderna tenderar till fjortistjej-nivå men det får gå an iallafall.
Har under några dagar haft jättemycket hemlängtan. Bara några dagar skulle räcka att åka hem och behöver verkligen något annat och lite omväxling nu.
Vad som helst men något annat än projekt på projekt och den eviga kampen mot att inte komma för sent på morgnarna.
Extra lökigt är det när vänner där hemma skriver och man blir nostalgisk. Vill fortfarande uppleva den där studentdagen igen. Som jag sagt. Lyckligaste dagen i mitt liv.
Denna veckan beräknas min nya koreografi bli klar. Spännande.
Känns som att stycket går i sann Daniel-anda men betydligt mer upgraded och bättre än mina tidigare stycken.
Möte med kostymavdelningen imorgon och slutar relativt tidigt så har på känn att det blir en bra onsdag.
Sen är det ju bara två skoldagar till och plötsligt helg igen.
Ja hörni, tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0