Söndag igen.

Efter en rejäl utgång igår är det en rejäl utmaning att bara ta sig från punkt A till B.
Vad ska man göra? -Inte mycket.
Ikväll får jag återigen svenskt besök och det ser jag mycket fram emot. Tror det kan ge mig lite ny energi och motivation. Måste säga att en veckas lov är för lite. Bara sex veckor innan nästa dock så det lär gå fort.
Fanni har hittat boende förresten. Hon flyttar på tisdag.
Kommer sakna att bo med någon som väcker mig om morgnarna och ger mig dåligt samvete om jag inte går upp.
Blir även tomt utan hennes sällskap då jag trivts sjukt bra med att bo tillsammans med henne.
Dock flyttar Erik in på fredag så blir inte ensam här många dagar. Blir bra det.
Dags att fräscha till sig.
Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0