Summerar helgen

Vår tack!
Idag är jag ganska glad.
Vet inte vad som gjort denna söndag till en hyffsad dag. Inte är det baksmällan från gårdagen då jag fick besök av Christoffer och som ledde in i en utgång som sedan avslutades på morgonkvisten.
Hur jag klarade det efter sex timmars repetition förundras jag lite smått över men det gick!
Åkte in till Oxford när vi hade vaknat och åt på The Diner, där vad jag skulle vilja påstå, de godaste hamburgarna serveras.
En snabb kaffe på Starbucks och vidare mot dagens repetition.
Sade hejdå till Christoffer och svängde av mot skolan. Skola.. på en söndag. Värt att sucka tungt över.
Var ett lyckat rep iallafall och mycket som blev gjort.
Är ganska excited över hur mitt nummer skall tas emot.
Blir något extra denna gången hoppas jag. Skall nämligen ha "kristaller" på scenen gjorda av stelnat socker och i slutet av numret skall dessa smulas sönder och ätas upp av några av dansarna. Blir intressant. Inte så bra för tänderna dock.
Detta blir troligtvis det mest experimentella verket av mig hittills men försöker hålla fötterna på jorden och ändå koreografera efter min formula och mitt uttryckssätt trots att jag många gånger tvivlar på vad resultatet kommer att bli. Får helt enkelt ta att det inte kommer att älskas av alla. Inget konstverk blir omtyckt av alla så mitt kommer ju inte bli ett undantag heller. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0