?

Blir trött på mitt verktyg.
Verktyg likhetstecken kropp.
Efter denna intensiva vecka som inte ens nått sitt slut riktigt än så har både jag och min roomie lyckats drabbas av feber och förkylning.
Min är lite smärre men hennes är brutal och hela torsdagen som skulle gått till Streetstories sista intensiv-dag har varit ett enda sängliggande/sittande. Fanni har lyckats kolla igenom hela min Glee-box för en andra gång och själv har jag latat mig. Okej jag ger mig själv att jag faktiskt tog mig ut för att gå till postkontoret som inte hade något till mig trots att jag fick en avi och även gå och klippa mig.
Frisören tittade i mitt hår och sade "why did you do something as stupid as cutting your own hair?".
Förklarade att det var en kompis och att vi gjorde det för att rädda mitt hålr men det tycks som att vi lyckades med motsatsen.
Så nu sitter jag här med igelkottskort hår och vantrivs med dagens läge men ser fram emot morgondagens sista dag av filmande och därefter festen för att vi äntligen är klara.
Nog ska man klara sju timmars filmande och väntande även om man har lite feber. Kanske den gått över.
Vi kan ju alltid hoppas!
Just ja!
Jag har fått nya erbjudanden inför sommarterminen och även en plåtning i februari.
Vi börjar med förstnämnda som är en inbjudan till en audition för Avant Garde Dance Youth Company.
Med det sagt har jag inte fått det utan bara en inbjudan till att göra en dansaudition.
Är väldigt sugen på att söka men hade egentligen lovat mig själv att inte ta på mig något mer innan jag avslutat term 2.. Kommer överväga detta några dagar till innan jag svarar för det är ett ungdomskompani som har urban/contemporary som inriktning dansmässigt och det är precis sådant jag själv skulle vilja uppträda med.
Men finns tiden? Orkar jag? Och ovanpå det vet jag ju inte om jag får det då många vill få en plats och om detta blir fallet så måste jag ha bestämt mig. Arghh!
Nummer två.
Skolan fick en förfrågan om de hade asiatiska dansare som ville ställa upp på en plåtning för kinesiska Vogue. Detta skulle visas i deras juni-nummer. Så fick ju ett vidarebefodrat mejl till mig från ledningen men även med varningen om att jag inte får missa skola för projektets skull och att min närvaro på morgonklasserna inte är de bästa vilket ger mig ytterligare skäl till att inte ta detta och missa mer skola.
Jag gillar inte tajmingen. Ringde iallafall till numret som var bifogat med informationen och frågade om datum detta skulle äga rum och det är skoldagar. En hel dag för plåtning och en heldag för intervju etc.
Inte ett betalt jobb utan någ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0