Passerad vecka.

Det går bra nu!
Veckan som passerat var ganska tung. Inte i bemärkelsen "häftig" eller "bra" utan tung som i "jobbig".
Man körde på bra i skolan och om det inte vore för att jag råkar veta att majoriteten av mina klasskamrater kom tillbaks pigga och utvilade så skulle jag tro att veckans lektioner var ett medvetet mordförsök på mig och min kropp.
Hade dock fina dagar med svenskt besök också. Tre vänner som kom och sökte skolor samt bekantade sig mer med staden.
Blev middagar och en utgång också vilket resulterade i att jag sov tre timmar den natten och kom till skolan som en zombie. Aldrig igen. Aldrig igen säger jag bara.
Fanni flyttade ut i tisdags men fick en ny roomie redan igår så vi har bekantat oss lite och han har fått tid att slå sig till ro lite idag när jag var på repetition.
Tror det blir bra och är jätteglad och lättad att det inte är någon jobbig tråkstropp.
Ikväll blir det galaj igen och Kajsa kommer till London för snabbvisit vilket kommer innebära att jag har samtliga personer jag bott med (Kajsa, Fanni och Erik) samlade förutom Sanna.
Bethnal Green-maffian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0