Den där om sista måndagen innan halfterm.

Åhå!
Idag är jag på det och inte på det som i "full i fan" som en god vän skulle sagt utan mer "på det" som i motiverad och ofattbart glad.
Vet inte varför jag är det egentligen för inte finns det mycket anledning till det.
Kan troligtvis vara för att vi inte hade någon Body Con-lektion idag och att jag trots detta körde en hel stretch och gymworkout i Body Con-rummet.
Tiden här går på i hundraåttio just nu.
På fredag eftermiddag påbörjas vår half-term (REDAN?) och denna kommer att gå till otaliga repetitioner.
Praktiskt taget varje dag tillochmed.
Men nog ska det hinnas med en hel del vila och annat nöje också men får portionera ut detta på något sätt.
Just det. Idag lät jag Fanni klippa mig lite. Med lite så menar jag att rätta till mitt miserabla långa hår så gott det går och resultatet blev ändå hyffsat. Ganska svårt att misslyckas kanske med tanke på att hon bara kortade ner det men ändå glad som nu slipper lägga ut dyra pengar på frisör.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0