Åtta till tio.

Åtta på morgonen till tio på kvällen - deal with it!

Det enda jag för stunden kan komma på att skriva om är det totala kaoset som råder denna veckan.
Anledning? - Här kommer listan:

- Anatomi prov
- Design inlämning (och hur flummigt det än kan tyckas låta så är det fruktansvärt mycket arbete..)
- Repetitioner till dansfilmen
- Repetitioner inför "Sharing" (mitt senaste verk visas för övrigt den sjunde mars om någon är i London)
- Repetitioner inför Royal Opera House

Ovanpå det ska man gå i skolan från åtta till sex och sedan börjar repetitionerna.
Du har ju lunchraster att andas på? - Nej för då är det också rehearsals..

Det är självförvållad stress så jag får skylla mig själv men tänk vad skönt det är att få anledning till att gnälla och klaga lite.

För övrigt har senaste dagarna varit fina.
Besök från min bror under helgen, ny lärare i imrpovisation och mycken framgång på tekniklektionerna.
Blev lite för mycket denna tisdagen dock med repetitioner från åtta till tio kvällstid.
Man är allt annat än pigg och motiverad efter sjukt intensiv skoldag men försöker blicka två veckor framåt då det är halfterm och allt börjar lugna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0