Filmprojekt coming up.

Hade svenska lektion med roomie Fanni idag och kul var det.
Hon ville jag skulle lära henne säga "Jag vill ha en öl tack" men missförstod det som att hon ville att jag skulle lära henne "jag vill ha en björn tack". Blev lite fel.
Annars tyckte jag att hon fångade svenskan rätt väl och imiterade på bra.
Själv satsar jag på att utnyttja språkkunskapen som finns i skolan och lära mig italienska och plocka upp spanskan igen. Blir spännande. Lite ungerska från F också förhoppningsvis.

Imorgon blir det finbesök från Sverige. Det blir att se fram emot. Elina snabbvisiterar då hon ska på audition till en kryssning så erbjöd henne gratis boende här.

Innan det återseendet sker imorgon kväll skall jag också hinna repetera inför ett filmprojekt jag kommer medverka i. Har fått se en förhandsvisning på det som spelades in förra terminen med andra dansare och baserat på det jag sett så är det ett bra projekt för CV och framtida jobb. Killen som regisserar har nio medarbetare och kameramän samt en rejäl budget så hoppas resultatet blir lika bra som förutsättningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0