Hyde Park

Klaffat!
Onsdagen som är vår kortaste dag gick ovanligt fort men var givande.

Baletten och Contemporaryn gick korrekt och bra MEN känner att jag börjat utveckla irritaion och inflammation i mina shins så måste ta det försiktigt i dagarna.
Blir säkert bra med lite vila och massage.

Spenderade eftermiddagen i Hyde Park med Shakeera och Fanni. Lunchade samt tog oss en kaffe med fantastiskt fin utsikt trots grått väder.
Unnade mig faktiskt en rejäl stek med ugnsgratinerade grönsaker vilket kostade, men det var det värt.
Promenerade runt hela parken längs sjön och sedan in mot Knightsbridge där vi sade hejdå till Shakeera för att åka hem.

Tanken var att jag skulle aktivisera mig med städning och plugg vilket endast resulterade i att jag somnade några timmar.
Vaknade, lagade samt åt middag och såg sedan "500 Days of Summer".
Inte min favoritfilm men ett helt sjukt bra soundtrack med mycket Regina Spektor och The Smiths.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0