När det nya fick möta det gamla



Efter ett tvådagar av svenskt så har jag hamnat i ett sk "nostalgic"-mode.
Träffade gamla klass och skolkamrater både igår och idag för Sushi-ätande och Nando's-ätande.
Fick ny och positiv energi av att träffa dem samtidigt som det även fick mig att sakna gamla tider lite.
Iallafall det som var bra och det som är värt att minnas.
Blev lite ställd när gammalt blandades med nytt men på ett positivt vis.
Det känns mer realistiskt att mitt nya liv kan innehålla sådant jag älskat och saknat.
Behöver det.

Livet här i London är som vanligt tufft och i lördags blev tillexempel en klasskamrat nedslagen av ett gäng men vem blev förvånad. Fel plats, fel tid och helt plötsligt råkar man ut för något.
Imorgon är det iallafall fredag. Det ser jag fram emot. Mer än på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0