två tredjedelars dag.

Tog sovmorgon imorse.
Vaknade av att Fanni stack in huvudet som hon sedvanligen gör och låg kvar i sängen ett tag.
Kände att "nej, jag behöver och vill sova. Jag tar sällan ut sovmorgon (vilket faktiskt är en sanning) och ropade till henne att hon fick gå utan mig.
Som svar fick jag "you lazy bitch" och inte långt därefter hörde jag ett "well.. I might stay as well". SÅ vi båda stannade hemma och sov fram till klockan elva då vi gjorde oss i ordning och stack till skolan.
Inga konstigheter.

Hade en fin dag och var för ovanans skull PIGG.
Gick till Pizza Express och åt middag i mjukisbyxor och hela dans-kitet. Missanpassad till alla gamlingar som satt där i fina kostymer och uppklädda. Ställde mig frågan.. Varför så fint på Pizzaexpress?
Repade från åtta till tio inför dansfilmen.
Fick träffa regissören för första gången idag och fick all info. Kommer bli sjukt roligt.
Fler som står bakom projektet än jag trodde. Tolv dansare och tjugoen pers som jobbar bakom kameror, med smink, rekvisita tillhandahållning av mat åt oss, administrativt, ljudredigering och video-bild redigering.
Fick även veta att den kommer att vara klar i maj och att vi då blir inbjudna att se den på bioduk i Vauxhall. Verkligen något att se fram emot. 

Sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0