Konsten att gå från choklad till Salsa.


I luften hänger det ballonger.

Dagens puls och humör är gott.
Inte för att jag tagit till vara på denna enda lediga lördag jag har fram till April men ändå.
Vaknade halvtidigt, vad nu detta är, och såg att förutsättningarna för en solig dag fanns men har detta till trots ändå haft en heldag inomhus degandes framför dator och böcker.
Har tuggat i mig ett Marabouchoklad som Elina så snällt tog med sig till mig när hon var här och tror nog aldrig att choklad varit så gott som idag.
Inte ens tänderna har haft några invändningar för en gångs skull.
Nu är jag iallafall laddad igen och redo för kvällen där Salsa-fest står på schemat.
Det är skolans spanjorer och chilénares påfund och förväntar mig svulna fötter och svensson lagomt drickande.
Hoppas på något minnesvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0